Wednesday 14 September 2016

Προσοχή. Ανεμβολίαστοι φασίστες.



Ανακοίνωση (Σκατόψυχοι-Σχολεία)

13 Σεπ, ’16

«Κατόπιν απόφασης της έκτακτης γενικής συνέλευσης που πραγματοποιήθηκε σήμερα με θέμα (σκατόψυχοι – σχολεία) αποφασίστηκε ομόφωνα η μη ένταξη-τοποθέτηση των σκατόψυχων και ρατσιστών γονέων των παιδιών στο χώρο της χώρας μας.

Σε αντίθεση περίπτωση, θα προβούμε σε κατάληψη των ανυπεράσπιστων παιδιών τους, μήπως και προλάβουμε αποτρέψουμε τον εκφασισμό τους και την παντελή αποκοπή τους από οποιαδήποτε έννοια παιδείας και πολιτισμού.»

ΥΓ αγανακτισμένο: Δεν είμαστε ρατσιστές, φασίστες ή σκατόψυχοι. Η παραπάνω ανακοίνωση εκδίδεται καθαρά για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας, και λόγω ελλείψεων σε αντιφασιστικά και αντινεοελληναράδικα εμβόλια, αποτέλεσμα της οποίας είναι να έχουν μείνει χωρίς εμβολιασμό οι εν λόγω γονείς, να έχουν νοσήσει σοβαρά οι ψυχές τους και να κινδυνεύουν πλέον να μεταδώσουν την εν λόγω νόσο και στην επόμενη γενιά.


Αν κουβαλούσαμε τα μυαλά των πιο φωτισμένων εκ μέρους τους, άλλωστε, και κάνοντας ασφαλώς μια εντελώς αντικειμενική και ορθολογική εκτίμηση των στοιχείων και μόνο, θα έπρεπε, εκ του αποτελέσματος, να συμπεράνουμε πως η ενσωμάτωση των προσφύγων στον ελλαδικό χώρο απέτυχε παταγωδώς.

Παρά την παραχώρηση γης και την άμεση θεσμική ένταξή τους στην ελληνική κοινωνία και τις δομές της, και παρά την σχετικά ήπια συνύπαρξη για λίγες δεκαετίες, είναι πια προφανές ότι καταφέραμε να μολύνουμε τους πρόσφυγες με ελληναραδοποίηση.

Η εν λόγω νευροεκφυλιστική νόσος επιφέρει, μεταξύ πολλών άλλων, την εμφάνιση μαιάνδρων στα μπράτσα, πατερούληδων στις θέσεις εξουσίας, και Μανούλων του Facebook που απαιτούν την καταστροφή των παρθένων παραλιών τους για να μπορούν να απολαμβάνουν έναν φρέντο καπουτσίνο με μαύρη ζάχαρη, καθώς θα συζητάνε τις επιπτώσεις της Εναλλακτικής Δράσης και του Πάολο Κοέλιο στον κώλο της φίλης τους και ζηλεύοντας τον σκαφάτο που μόλις εμφανίστηκε, σχολιάζοντας με φρίκη τους μαύρους που ήρθαν να μολύνουν την ορθοδοξία και να γεμίσουν τον τόπο ασθένειες.

Για ανθρωπιστικούς λόγους, λοιπόν, καλούμε τις αρχές να παρέμβουν και να προβούν στην άμεση απέλαση των προσφύγων και των απογόνων τους, όπως εκείνων του Ωραιοκάστρου, τους οποίους μαζέψαμε εδώ να μολύνουν την ελληνική παιδεία, τον πολιτισμό και τα λαϊκά έθιμα, που όλα τους απαιτούν να δίνεις άσυλο στον ξένο και τον ικέτη.

Πίσω στον Καύκασο και στον Πόντο, να γουστάρουν αλησμόνητες πατρίδες και μαιάνδρους.

Και μαζί να απελάσουμε και εμάς, τους υπόλοιπους, τους γνήσιους, τους εντελώς γκάγκαρους Ελληναράδες, με αίμα κρυστάλλινα ελληνικό, σαν τα νερά του Θερμαϊκού, και DNA πεντακάθαρο, σαν το εκκαθαριστικό του Μαρινάκη.

Να φύγουμε, να πάμε αλλού. Δεν μας αξίζει ούτε η ιστορία ούτε η παιδεία που βαυκαλιζόμαστε πως φυλάσσουμε.

Εξάλλου, το μόνο σίγουρο είναι πως οι εντελώς πιο αξιοπρεπείς και πολιτισμένοι Αφγανοί, και οι ντιπ Ελληναράδες και ΠΑΟΚ Σύριοι θα εκλέξουν πιο ανοιχτόμυαλους δημάρχους και εκπροσώπους από την πάρτη μας.

Relocation για όλους!

Φώτης (κουρασμένος, πολύ, και με το χιούμορ εξαντλημένο και πεθαμένο πια)

ΥΓ Ελαφρώς πιο ψύχραιμο: Δεν είναι αυτοί οι γονείς, οι γείτονές μας. Είναι το αποτέλεσμα της λουμπενοποίησης μιας κοινωνίας ολόκληρης, που, χαμένη, αρπάζεται από μυθεύματα και εύκολες λύσεις που στοχοποιούν τον αδύναμο, τον ξένο, τον «άλλο», εκτός από εκείνους όπου θα έπρεπε να στρέφονται τα βέλη. Τον φασισμό και την λουμπενοποίηση θρέφει ο καθ’ημάς ισοπεδωτικός καπιταλισμός. Τους καταναλωτές του και τα πελατάκια του.

Αλλά δεν είναι αυτοί μωρέ οι γείτονές μας.

Γείτονες είναι όλοι εκεί που, με το τίποτα, μάζευαν βοήθεια για τους ανθρώπους που βρέθηκαν ικέτες στις ακτές και στους δρόμους και στα σύνορά μας, και τους κράτησαν ζωντανούς, όσο οι θεσμικοί παράγοντες πετούσαν ελληνοπρεπή αετό. Είναι η ιστορία της γηραιάς (Πόντιας) γειτόνισσας που έχει έναν εγγονό/γονιό πάρα πολύ Έλληνα.

Εγγονό από εκείνα τα παιδιά, που παίζαμε κάποτε μπάλα στις αλάνες, και που αίφνης, εν μέσω πρεκάριας εργασίας και οικονομικών προβλημάτων και υποβάθρου νεοελληνικής παιδείας, ανακάλυψαν πριν λίγα χρόνια πως εκτός από την ομάδα υπάρχει και ο δημόσιος χώρος, αλλά βγάζοντας τα μαύρα του ΠΑΟΚ, φόρεσαν τα μαύρα με τους μαιάνδρους (κι ας «μην είναι χρυσαυγίτες, αλλά τι άλλο να ψηφίσεις»).

Ο εν λόγω γείτονας, λοιπόν, ήταν πεπεισμένος πως για όλα φταίνε οι ξένοι.

Αρχικά οι Γερμανοί και οι Ευρωπαίοι, μετά «οι δικοί μας οι αλήτες» (για εμάς που τους εκθρέφουμε, και τους μεν και τους δε, ούτε λόγος), και τελικά οι μαυριδεροί ισλαμιστές που ήρθαν εδώ για να μας μολύνουν/καταστρέψουν το Έθνος/δημιουργήσουν τάγματα τρομοκρατικού εφόδου/αποτρέψουν τον ΠΑΟΚ από το να πάρει πρωτάθλημα.

Επέστρεφα πριν μερικούς μήνες μαύρος -μέσα και έξω- από την Ειδομένη, και τον πέτυχα στην γωνία.

Ήταν μια δυο μέρες μετά την υπογραφή της συμφωνίας με την Τουρκία, με τα σύνορα να έχουν κλείσει, και αλλόφρονες γονείς να προσπαθούν να σώσουν τα παιδιά τους από τις λάσπες και τις πνευμονίες, περνώντας μέσα από ποτάμια και χωράφια, ελπίζοντας να φτάσουν στον «πολιτισμό» της Ευρώπης.

Με ρώτησε από που έρχομαι και είμαι έτσι.

Δεν είχα δύναμη για καυγά, αλλά τελικά του είπα.

Αλλά ενώ περίμενα την γνωστή απαξιωτική αντίδραση, τον είδα να κατεβάζει το κεφάλι.

Επειδή με τρώει κι εμένα ο κώλος μου ενίοτε, τον τσίγκλησα:

«Τι, δεν έχει σχόλιο για τους μαύρους σήμερα;»

Όταν σήκωσε τα μάτια του μου είπε απλά: «Θα σου πω τι έγινε προχθές».

Μου διηγήθηκε λοιπόν πως, λίγες μέρες πριν, στο Κυριακάτικο τραπέζι, είχε πιάσει την κουβέντα για το προσφυγικό, με το γνωστό τροπάρι περί των μολυσμένων ισλαμιστών που ήρθαν να μας χαλάσουν.

Ξαφνικά, εμφανίστηκε η 85χρονη γιαγιά του από το κουζινάκι λέγοντας του «κατέβα να ανάψεις την κούρσα και κατεβαίνω». Ο γείτονας, αληθινά καλό παιδί, με σεβασμό και αγάπη για την γιαγιά, σηκώθηκε και πήγε αμέσως στο αυτοκίνητο.

Όταν στην πιλοτή κατέβηκε η γιαγιά του κρατώντας δυο πλαστικές σακούλες, υπέθεσε ότι, όπως κάθε λίγες μέρες, θα πήγαιναν τα ταπεράκια με το φαγητό στην αδερφή της, που ζει μόνη δυο δρόμους παρακάτω.

Η γιαγιά μπήκε μέσα και είπε απλά «βάλε μπρος».

Ξεκινάει λοιπόν για την θεία, αλλά η γιαγιά γυρίζει και του λέει, ‘μην στρίβεις από δω. Αριστερά να πας, να βγεις στον μεγάλο’.

Απόρησε κι αυτός λιγάκι, αλλά φαντάστηκε ότι πήγαιναν σε καμιά από τις φίλες της, εκείνες τις αιώνιες ¨θειες» που βρίσκονται για καφέδες ελληνικούς μετά σεμεδακίου στον δίσκο.

Με το πού βγήκε στον μεγάλο, η γιαγιά είπε απλά «πήγαινε όλο και θα σου πω πού να σταματήσεις».

Δεν έβγαλε άλλη κουβέντα σε όλο τον δρόμο.

Ώσπου έφτασαν μπροστά σε ένα κτίριο και η γιαγιά είπε «σταμάτα». Κατέβηκε, με τις δυο σακούλες στο ένα χέρι και το μπαστούνι στο άλλο.

Ο γείτονας ξαφνικά συνειδητοποίησε ότι δεν πήγαινε «στις θειες» αλλά σε μια από τις αποθήκες όπου εθελοντές μάζευαν υλικό, για να το πακετάρουν και να το στείλουν στα προσφυγικά.

Όταν επέστρεψαν στο αυτοκίνητο, η γιαγιά του, γύρισε με ύφος αυστηρό και του είπε:

«Την επόμενη φορά που θα ανοίξεις το στόμα σου, βούτα το στο μυαλό σου και θυμήσου: πριν πενήντα χρόνια αυτοί οι άνθρωποι ήμασταν εμείς».

Την επόμενη φορά, ο γείτονας πήγε ο ίδιος με σακούλες στα χέρια. Φόρτωσε πακέτα σε φορτηγάκια. Και δεν είδε ξανά τους ικέτες ως «ξένους». »

(Αγαπητέ Φώτη, να πω για όσους δεν το έχουν διαβάσει πως αναφέρεσαι στους γονείς στο Ωραιόκαστρο που διώχνουν τα προσφυγόπουλα από το σχολείο. Φώτη, το πιο δημοφιλές κείμενο που έχω γράψει στο μπλογκ -πάνω από 1,2 εκατ. αναγνώσεις μόνο στο μπλογκ μου, πάνω από 70 χιλιάδες like στο Facebook- είναι το «Πώς στρώθηκε ο δρόμος για τον φασισμό». Είναι πολύ μεγάλο το πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας. Και θέλει πολύ χρόνο για να γιατρευτεί. Ακόμα δεν έχει αποδεχτεί ότι είναι βαριά άρρωστη. Άρα, ακόμα πιο μεγάλο το πρόβλημα. Να είσαι καλά.)


πηγή: pitsirikos

No comments:

Post a Comment