Monday 18 April 2016

πάπαλα η οννέδ


-Βίρνα, θέλεις να πεις ότι κλείνει την ΟΝΝΕΔ?

-Ναι Γιάγκο, αυτό θέλω να σου πω, ότι κλείνει την ΟΝΝΕΔ.

-Δηλαδή εννοείς ότι πάει η ΟΝΝΕΔ? Την κλείνει?

-Ναι Γιάγκο, πάει η ΟΝΝΕΔ. Πάπαλα. Φινίτο.

-Βίρνα..Βίρνα, καταλαβαίνεις τι κάνεις τώρα? Το συνειδητοποιείς?

-Τι κάνω ωρέ Γιάγκο?

-Μου λες ότι ο πρόεδρος κλείνει την ΟΝΝΕΔ.

-Ε, να μην στο πω? Πως θα γεμίσουμε το επεισόδιο?

-Ναι αλλά αν μου λες ότι κλείνει η ΟΝΝΕΔ...τότε, αυτό σημαίνει ότι πάει η ΟΝΝΕΔ. Μας τελείωσε.

-Και λίγα λες Γιάγκο.

- Το θέμα δεν είναι τι λέω εγώ Βίρνα.

-Και ποιο είναι το θέμα Γιάγκο?

-Το θέμα είναι τι λες εσύ Βίρνα.

-Και τι λέω ρε Γιάγκο?

-Βίρνα, μόλις μου είπες ότι κλείνει η ΟΝΝΕΔ.

-Yeap

-Δηλαδή η Οργάνωση Νέων ΝΕας Δημοκρατίας μας τελείωσε.

-Yeap

-Τι γιαπ και γιαπ είναι αυτά Βίρνα? Μήπως μου κρύβεις κάτι και για τη ΔΑΠ? Δεν θα τ’αντέξω Βίρνα αν κλείσει και η νουδουφουκού.

-Μην ανησυχείς Γιάγκο. Θα χρειαστεί να περάσει πάνω απ’το πτώμα του Άδωνι και της Πάολας, αν πάει να κλείσει και τη νουδουφουκού.

-Τότε τι γιαπ ήταν αυτά Βίρνα? Μήπως ικανοποιούσες πάλι την ακόρεστη επιθυμία σου για βρώμικες συνουσίες με εκείνον τον Βρετανό? Μίλα Βίρνα. Μίλα μωρή!

-Έτσι που λες Γιάγκο. Πάει και η ΟΝΝΕΔ! Ζεσουί ΟΝΝΕΔ.

No comments:

Post a Comment