Tuesday 14 April 2015

πολύ τους πίκρανε η Ζωήηηηη.....

..έχουν λυσσάξει απ’το πρωί
μ’ένα σκασμένο ελαστικό
κι έναν δεξιό λογαριασμό.
 

Σάλος έχει προκληθεί από την καταγγελία τηλεθεατή μέσω του Facebook σύμφωνα με την οποία η Πρόεδρος της Βουλής, Ζωή Κωνσταντοπούλου, προκάλεσε απίστευτο μακελειό σε βενζινάδικο στην Αιδηψό γιατί αρνήθηκαν να της αλλάξουν λάστιχο στο αυτοκίνητό της.

Αν και δεν υπάρχει video που να αποδεικνύει τις καταγγελίες, εκτός από το post μιας αυτόπτη μάρτυρα στο Facebook, το συμβάν επιβεβαίωσε μιλώντας σε γνωστό φιλοφιλελέδικο site και ο κουμπάρος του ιδιοκτήτη του βενζινάδικου!

 
"Το περιστατικό είναι αληθές. Εγώ δεν ήμουν εκεί αλλά όταν γύρισα, μου το κατήγγειλαν φίλοι μου στο Facebook. Απ’ ό,τι μου είπαν τα παιδιά, ήθελε να της αλλάξουν το λάστιχο", τονίζει ο κουμπάρος του ιδιοκτήτη του πρατηρίου καυσίμων, Φιλοποίμην Μονταζέας.

 
Όπως πρόσθεσε: "τα παιδιά της έπλυναν το αυτοκίνητο το Πάσχα και της κοίταξαν τα λάστιχα. Τη δεύτερη μέσα του Πάσχα, η κα Κωνσταντοπούλου, όπως μου είπαν οι υπάλληλοι, εμφανίστηκε ξανά και κατηγόρησε τους υπαλλήλους ότι της χάλασαν το λάστιχο. Τότε, απαίτησε να της το φτιάξουν. Όμως, δεν είμαστε σε θέση να φτιάχνουμε λάστιχα, για κανέναν άνθρωπο, όποιος κι αν είναι".

 

Το K-K επικοινώνησε με την κα Πλουμιστή Χατζητεπενδρή, η οποία επανέλαβε τις καταγγελίες που έκανε μέσω Facebook.

"Τους ζήτησε να φωνάξουνε «ΚΑΚΟΣ ΨΟΦΟΣ ΣΤΟΥΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΙΟΥΣ», και στη συνέχεια τους έδεσε χειροπόδαρα και τους έχωσε από μια αντλία στον κώλο", περιγράφει έντρομη. "Τότε συνέβη το μακελειό. Αφού απομακρύνθηκε με μια κίνηση μάτριξ, τους έριξε ένα σπινθηροβόλο βλέμμα και με μιας έγινε το ολοκαύτωμα και κατέβηκε η κόλαση με τον Δάντη αυτοπροσώπως να φοράει λαχανί σακάκι", προσθέτει στο έγκυρο iapelpisiatwndeksiwnvgazeimati.gr η σουοκαρισμένη δαπίτισσα.

1 comment:

  1. Ε, αφού έγινε καταγγελία μέσω facebook έτσι θα είναι...

    ReplyDelete