Friday 26 September 2014

ποντίφικας: "δεν χρειάζεστε εκλογές, καλά είστε, αλλά αν ποτέ γίνουν, ψηφίστε Antonis_"..


~ανακοίνωση~

 Από κάποιο λάθος στη μετάφραση, εγώ ήξερα ότι θα συναντήσω τον Antonis_ τον Σαμαρά...Και ομολογώ πως ανυπομονούσα για αυτό, γιατί τον εκτιμώ πολύ τόσο σαν πολιτικό, όσο και σαν Άνθρωπο (κυρίως αυτό). Για να είμαι ειλικρινής, δεν τον εκτιμώ απλά. Τον θαυμάζω!
Έχει αυτή την σπάνια ικανότητα να παρουσιάζει την καταστροφή μιας χώρας σαν ευλογία ή τον όλεθρο που σπέρνει σαν μονόδρομο σωτηρίας και να μην ντρέπεται καθόλου!
Ελίσσεται με αξιοζήλευτη χάρη ανάμεσα στις συνομιλίες του με τον Θεό
και την αποθέωση των αριθμών και των δεικτών, που θαρρείς ότι δεν κυλάει μέσα του αίμα, αλλά σάλιο μεγαλοδημοσιογράφων και έγκριτων σχολιαστών.
Είναι κι αυτό το διάσημο success-story για το οποίο παραμιλάει όλος ο πλανήτης..τι να πω?!!!

Όταν αφίχθη η ελληνική αποστολή, εγώ έψαχνα ανάμεσά τους για έναν ψηλό που να γέρνει ελαφρώς, αλλά μάταια...Ούτε καν το μουρούτι δεν ήταν :(
Αντί αυτών που περίμενα και προς μεγάλη μου απογοήτευση, είδα μπροστά μου κάτι παιδαρέλια, με τα οποία φυσικά και δεν θα μπορούσα να συζητήσω σοβαρά, πολιτικά θέματα.
Προσπάθησαν να μου ανοίξουν κουβέντα για τις τράπεζες και τη λιτότητα,
αλλά το μυαλό μου δυστυχώς ήταν στον Antonis_.
Τους μίλησα για τις προσεκτικές κινήσεις της μεγάλης Γιούβε
στο δρόμο προς την κορυφή της Ευρώπης, βγήκαμε μερικές σέλφι και φύγανε.

ο ποντίφιξ

No comments:

Post a Comment