Saturday 5 July 2014

το μικρό παιδί


πιτσιρικάς: μπαμπά, ένας μπάτσος στην πόρτα...σε θέλει...

μπάτσος (ακούγεται από μακρυά): δεν είμαι μπάτσος μικρέ...είμαι ο εκπρόσωπος του κράτους.

μπαμπάς (κι αυτός πλέον στην πόρτα): ορίστε κύριε, τι θέλετε?

μπάτσος: είστε ο κύριος ελληναρόπουλος?

μπαμπάς: ναι..εγώ είμαι..

μπάτσος: κι έχετε 3 παιδιά.....τον (διαβάζει το χαρτάκι)..νικόλαο ετών...14, την ευαγγελία ετών 9 και τον Στυλιανό 2?

μπαμπάς: (?)....ακριβώς.

μπάτσος: ο Στυλιανός που βρίσκεται τώρα?

μπαμπάς: μέσα..στο δωμάτιό του...παίζει...

μπάτσος: ωραία...σύμφωνα με την πράξη τάδε του νομοθετικού περιεχομένου τάδε και βάση της υπουργικής απόφασης τάδε, ο Στυλιανός ως το μικρότερο τέκνο σας κατάσχεται.

μπαμπάς: τι...τι εννοείτε? τι κατάσχεται?

μπάτσος: ο (ξαναδιαβάζει το χαρτάκι)...Στυλιανός.

μπαμπάς: μα..πως?...γιατί?

μπάτσος: είναι προαπαιτούμενο.

μπαμπάς: τι είναι προαπαιτούμενο? να μου πάρετε το παιδί μου?

μπάτσος: ναι...και να πωληθεί ως σκλάβος...

μπαμπάς: το παιδί μου?...σκλάβος?!!...πλάκα μου κάνετε?

μπάτσος: σας φαίνομαι άνθρωπος να κάνω τόσο χυδαίες πλάκες? για τα παιδιά σας πρόκειται...είναι δυνατόν να κάνω πλάκες σε κάποιον για τα παιδιά του?

μπαμπάς: αυτό ακριβώς λέω.....από που κι ως που το παιδί μου πρέπει να γίνει σκλάβος?!

μπάτσος: είναι δέσμευση της χώρας...δεν ξέρετε ότι χρωστάμε τα μαλλιά της κεφαλής μας?
εσείς κι εγώ...ξέρετε ότι βγαίνει να χρωστάμε πάνω από 40 χιλιάρικα, ο καθένας?!...μόνο εσείς κι εγώ πάνω από 80 χιλιάρικα....το διανοήστε?!...αφήστε τα!...

μπαμπάς: και καλά......με....με τα παιδιά μου θα ξεχρεώσω?

μπάτσος: γιατί?...μήπως έχετε τίποτα κρυμμένα χρήματα, να ξεχρεώσετε αλλιώς?..δεν το νομίζω...έτσι δεν είναι κύριε ελληναρόπουλε?

μπαμπάς: και είστε σοβαροί?...θα πάρετε τα παιδιά μας επειδή χρωστάει η χώρα?!!

μπάτσος: μα δεν θα σας τα πάρουμε όλα...το ένα μόνο θα πάρουμε και θα σας μείνουν 2. :)

μπαμπάς: για να το κάν....για να το κάνετε σ...σκλάβο!!..και γιατί δεν παίρνετε εμένα για σκλάβο?...

μπάτσος: λολ....συγνώμη για το γέλιο κύριε ελληναρόπουλε...είναι και περίεργη η στιγμή, αλλά....τι να σας κάνει το κράτος εσάς?...Τι τιμή νομίζετε ότι θα μπορούσατε να πιάσετε με χοληστερίνη 287, τις λάμες στο πόδι από το παλιό σπάσιμο και τις τενοντίτιδες?...ααααχχχ....περνάν τα χρόνια κύριε ελληναρόπουλεεεε....και γερνάμε!...Λοιπόν...για να τελειώνουμε...θα μου παραδώσετε το μικρό παιδί?

μπαμπάς: αποκλείεται! ούτε να το σκέφτεστε!

μπάτσος: κύριε ελληναρόπουλε νομίζω ότι πρέπει επιτέλους να σοβαρευτείτε. Πρόκειται για το εθνικό συμφέρον, μην το ξεχνάτε. Δεν μπορείτε να βάζετε την πάρτη σας πάνω από το εθνικό συμφέρον, έτσι δεν είναι? Αφήστε που υπάρχει και δικαστική απόφαση. Ούτε τις αποφάσεις δικαστηρίων σέβεστε?!! 

μπαμπάς: για την ακρίβεια τέτοιες αποφάσεις τις γράφω στα παλιά μου τα παπούτσια!...Για να μην πω στα αρχίδια μου, είναι και το παιδί...

μπάτσος: η στάση σας κύριε ελληναρόπουλε είναι εντελώς απαράδεκτη, εξτρεμιστική και αντεθνική. Είστε σαφέσαστα υποκινούμενος από ύποπτα κέντρα που σταθερά υπονομεύουν την εθνική προσπάθεια για τη διατήρηση του οικονομικού θαύματος του αντώνη σαμαρά (τρου-του-του) και θα υποστείτε τις σκληρές συνέπειες του νόμου.

μπαμπάς: μα.....πρόκειται για το παιδί ΜΟΥ....το καταλαβαίνετε?...αν εσάς, σας έπαιρναν το δικό σας παιδί...πως θα αντιδρούσατε?

μπάτσος: τώρα αρχίσατε και να λαϊκίζετε.....είστε απλά θλιβερός..:(

No comments:

Post a Comment