Thursday 1 May 2014

ΠΕΔΑΡΟΣ


Ευγενία σε Άδωνι: Αγάπη μου, το ΠΕΔΥ σκίζει



Την αποτελεσματικότητα των μεταρρυθμίσεων και το πόσο καλά λειτουργεί το ΠΕΔΥ θέλησε να δείξει ο Άδωνις Γεωργιάδης γνωστοποιώντας ένα μήνυμα της συζύγου του, Ευγενίας Μανωλίδου.


Κατά τη διάρκεια της συνόδου των υπουργών Υγείας της Ευρωπαϊκής Ενωσης που έγινε την Τρίτη στο Ζάππειο υπό την προεδρία του κ. Γεωργιάδη χτύπησε το τηλέφωνο του.

Όπως γράφει ο «Βηματοδότης», ήταν η σύζυγός του κυρία Ευγενία Μανωλίδου, η οποία χωρίς καν να ρωτήσει εάν ενοχλεί του είπε: «Αγάπη μου, χρειάζομαι έναν γυναικολόγο».


Αφού πρώτα ο υπουργός βεβαιώθηκε ότι δεν ήταν κάτι το επείγον, της είπε να καλέσει στο τηλεφωνικό κέντρο του ΠΕΔΥ για να της κλείσουν ραντεβού. Δέκα λεπτά μετά η κυρία Μανωλίδου έστειλε στον σύζυγό της ένα SMS όπου του έλεγε: «Αγάπη μου, το ΠΕΔΥ σκίζει. Μου έκλεισαν ραντεβού σε πέντε ημέρες και με γιατρό δίπλα στο σπίτι μας».

Τότε ο κ. Γεωργιάδης είπε στους υπουργούς Υγείας: «Κύριοι, θέλω να σας διαβάσω ένα μήνυμα της συζύγου μου για να δείτε πόσο αποτελεσματικές είναι οι μεταρρυθμίσεις εδώ στην Ελλάδα» και άρχισε να διαβάζει το μήνυμα της Ευγενίας, μεταφράζοντας το «αγάπη μου» σε dear.



το θέμα είναι ποιόν σκίζει?

Αγάπη μου είσαι υπέροχος!


Μιλάμε τώρα ότι κάνεις θαύματα!!

Τι τυχερή που είναι η Ελλάδα μας, καταρχήν που υπάρχεις, αλλά και που είσαι Υπουργός Υγείας!!

Καλά και στο Ναυτιλίας θυμάμαι τα είχες πάει τέλεια...αλλά τώρα στο Υγείας είσαι το κάτι άλλο!!..Δεν παίζεσαι...Δεν υπάρχεις ρε παιδί ΠΕΔΥ μου!

Λατρεμένη μου αγάπη εσύ δεν έκανες τομή στο σύστημα Υγείας..Εσύ έκανες Κέντημα-Λοβοτομή!
 Εγώ δεν έχω σύζυγο έναν τηλεβιβλιοπώλη....
δεν έχω καν έναν απλό Υπουργό..
εγώ έχω έναν εθνικό ευεργέτη!

έγραψε η Ευγενία και πάτησε γεμάτη περηφάνεια το 'Αποστολή' με 'Κοινοποίηση' σε όλα τα χαζοχαρούμενα ΜΜΕ της αποικίας, πριν δώσει εντολή στη δούλα, να πάρει για να της κλείσει για νυχογλυπτική.

No comments:

Post a Comment