Sunday 18 August 2013

ε, καταπληκτικέ Πρωθυπουργέ μας?




Εκπληκτικέ Πρωθυπουργέ μας, Γίγαντα της Ανάπτυξης, Αποφασιστικέ Μεταρρυθμιστή μας, Ηγέτη και Οραματιστή της Νέας Ελλάδας, Πανέξυπνε Οικονομολόγε που Καταπίνεις τις Κρίσεις, Τολμηρέ Απελευθερωτή των Ελληνικών Πόλεων, Στρατηλάτη των Επενδύσεων, Άκνοε Προστάτη των Ωραίων Νοικοκυραίων, Γενναίε Θεμελιωτή των Υπερπατριωτικών ΕΟΖ, Θεόπνευστε Εθνοσωτήρα με την Τιμημένη Υπογραφή και τη Μεγάλη την Πυγμή, έχω κι εγώ κάτι σενάρια και θέλω πολύ να γυρίσω μια ταινία, πάνω σε κάποιο από αυτά. Μετά, πιστεύω ότι όλα θα 'ρθουν από μόνα τους, αφού το ταλέντο μου θα βγάζει μάτι!

Σας έγραψα και μια μαντιναδούλα, από αυτές που πιάνουν τόπο:




Πρωθυπουργέ μας σας αγαπώ, κι η χώρα ας πατώνει
εμπνέουν οι κωλοτούμπες σας, σφίζουν τεστοστερόνη.

Ο «πνευματικός» αυτός ο συρφετός, που για το σαξές σας στόρυ λιώνει,
με κάνει και νιώθω κορόϊδο, κι ο χρόνος μου τελειώνει.

Θέλω να προλάβω και εγώ, το άμοιρο κοθώνι,
να δω ένα payroll πολιτισμού, αδρά να με πληρώνει.

Οι ταινίες είναι ακριβές, κι ένα το χελιδόνι,
ξεχνάω τον ύμνο που όλους μας δονεί,
ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ.

Πολιτικά ορθός θα γενώ, θα κάνω το παγώνι,
τις PR μου θα ζοστώ και θα γίνω ένα μπουλόνι.

Το μπουλόνι της "Ανάπτυξης", σε μια χώρα που τελειώνει,
μεταρρύθμισε μας Αρχηγέ, πάρε μας και το παντελόνι.

Εκεί ακροδεξιά που τραβάς, πιάνει και μαύρο χιόνι,
Άνοιξη Πολιτική μας έφερες, μα ο κώλος μου κρυώνει.

Και η δικιά μου η ξεφτίλα δεν έχει όρια, είναι αστείρευτη και συνέχεια μεγαλώνει,
χρηματοδότησε το χάλι μου και αυτό θα σε αποθεώνει.

Θέση στη «Νέα Ελλάδα» σου, που μας ξημερώνει,
θα πάρω με τόλμη και πυγμή, και δώρο ένα μπυρόνι.

Φτιαγμένο με γλίτσα πρωτοσέλιδων, και σάλιο που σε εξυψώνει,
να πίνω στην υγειά του «άτυχου», που τα παγκάκια μας λερώνει.

Με τις μαλακίες η ώρα πέρασε, και η πείνα μου ζυγώνει,
θέλω από αυτήν poueskise_, μια πίτσα πεπερόνι.

Antonis_ Σμαραγδάς
(είδες? βρήκα και σπέσιαλ καλλιτεχνικό ψευδώνυμο!)

No comments:

Post a Comment