Sunday 7 July 2013

εγώ και ο antonis_


Για «σχέση βαθειάς αγάπης και εμπιστοσύνης» κάνει λόγο ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος αναφερόμενος στον συνεταιρισμό του με τον Αντώνη Σαμαρά. «Έχουμε πλέον έναν άνθρωπο να μοιραζόμαστε τα βάρη» αναφέρει. 

Μιλώντας στην Καθημερινή της Κυριακής επισημαίνει πως «ο καθένας έχει τα μικροσυμφέροντα, τα κόμπλεξ και τις παραξενιές του, αλλά και οι δύο έχουμε την ικανότητα να χαιρόμαστε τους ρόλους που απλόχερα μας μοίρασε το Σύστημα».

Όπως λέει ο Ευάγγελος Βενιζέλος «στην κυβερνητική παράσταση συμμετέχουν διάφοροι ακροδεξιοί κλόουν αλλά δεν θα τη χαρακτήριζα ακόμη ακροδεξιό τσίρκο. Πάντως είναι σε καλό δρόμο».

«Οι κουμπάροι και οι φίλοι παίζουν καθοριστικό ρόλο, διότι μπορεί να διευκολύνουν, αλλά μπορεί και να δυσκολέψουν την προώθηση των συμφερόντων μας. Για αυτό και πρέπει να υπάρχει συνεργασία σε όλα τα επίπεδα και ειδικά στο χώρο των ΜΜΕ, στα οποία ενώ υφίσταται μια αγαστή σχέση υποτέλειας, εξακολουθούν να υποβόσκουν δημοκρατικοί θύλακες αλήθειας.»

Αναφερόμενος στους Κώστα Σημίτη και Γιώργο Παπανδρέου τους απευθύνει κάλεσμα «να αφήσουν τα μούτρα, να πετάξουν τον φερετζέ και να έρθουν να γλεντήσουμε στην υγειά της παρτίδας, όπως μόνο οι δεξιοί ξέρουν να γλεντάνε». «Κάθε φορά που έχω τη δυνατότητα, απευθύνω ειλικρινή πρόσκληση σε όλους αυτούς που μας έχουν γλωσσοφάει, που θεωρούν ότι είναι θατσερικότεροι ημών, να σταματήσουν να μας ζηλεύουν και να πάρουν παράδειγμα από την υπεύθυνη στάση του λαμπερού Θόδωρου Πάγκαλου, ο οποίος έτσι λαοφιλής όπως είναι, μας αποθεώνει σαν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα.»

Ερωτηθείς για τον τελευταίο -και οριστικό όπως ο ίδιος δηλώνει - χωρισμό του με τη Δημοκρατία και τον Σοσιαλισμό: «Συνειδητοποίησα ότι έπρεπε να πω όχι στον έρωτα και το πάθος. Από ένα σημείο και μετά δεν μπορεί ο πολιτικός να άγεται και να φέρεται από το συναίσθημα. Εγώ σταμάτησα τη σχέση γιατί πιστεύω ότι θα ήταν η καταστροφή μου. Και δεν μιλώ μόνο για τη συγκεκριμένη σχέση γιατί η Δημοκρατία και ειδικά ο Σοσιαλισμός μου χάρισαν πολλά. Οποιαδήποτε σχέση πάθους είναι καταστροφή». Δεν δίστασε μάλιστα να προσθέσει: «Αποφάσισα να φύγω για να έχω γαλήνη και ηρεμία. Δεν θέλω άλλους έρωτες στη ζωή μου».

τα αληθινά αποσπάσματα εδώ

No comments:

Post a Comment