Thursday 6 October 2011

Μας έστειλε email ο Λουκάνικος!

το email του Λουκάνικου:

Καλό μου kato-kefali σου στέλνω αυτό το email για να σε διαβεβαιώσω ότι σε γενικές γραμμές είμαι καλά. Ξέρω ότι είσαι μεγάλος φαν μου και γι’αυτό επέλεξα εσένα για να διαψεύσω τις φήμες που ακούγονται, ότι μου ‘χουν κάνει κακό οι μπάτσοι, έχω πρόβλημα κτλ.

Καταρχήν μου κλάσανε μια μάντρα οι μπάτσοι, όπως πάντα.

Αλλά αυτά τα κωλοχημικά τους ρε συ, πρέπει να ‘ναι καινούρια και δεν τα’χει συνηθίσει ακόμα ο οργανισμός μου. Αυτά πρέπει να φταίνε, γιατί εδώ και 2 μέρες έχω βγάλει...μου'χει φυτρώσει κανονικά ένα τρίτο αρχίδι! Και δεν είναι μόνο αυτό. Το αρχίδι αυτό, το παραπανίσιο, δεν είναι κανονικό, αλλά πυώδες, γουρουνόμορφο δίποδο σαν το ρόμποκοπ με ασπίδα, κράνος....ξέρεις πολεμιστής κι έτσι.

Να σου στέλνω και φώτο να δεις.



Μην ανησυχείς πάντως, κάτι φίλοι με είδανε στο πάρκο και μου κλείσανε ραντεβού με κτηνίατρο να πάω να μου το βγάλει. Μέχρι τότε το κατουράω με κάθε ευκαιρία μπας και μαραθεί. Έχουμε αρκετά αρχίδια γύρω μας, δεν είμαστε για παραπανίσια. Σωστά?..:)

Όλοι στους δρόμους!

ΓΟΥΦ

@Λουκάνικος

2 comments:

  1. χαχαχαχαχαχαχαχα όλα τα λεφτά η απάντηση του Λουκάνικου εδω κολλάει Dr Fake και το παρακάτω άσμα
    http://www.youtube.com/watch?v=bZb9lk_h_qQ

    ReplyDelete
  2. "μάγκες πιάστε τα γιοφύρια..
    μπάτσοι κλα στε μας τ'α ρχίδια"

    ωραίος johnny.

    ReplyDelete