Sunday 17 July 2011

Ο κρυφός διάλογος Βιτόλο-Βρύζα

Κοντολογίς...
ο Βιτόλο
έφυγε από τον ΠΑΟΚ.

Έγιναν πολλές προσπάθειες από την πρώην ομάδα του ώστε να τον μεταπείσουν, άλλα όλες αποδείχτηκαν μάταιες.

Παρακάτω αποκαλύπτουμε τον τελευταίο διάλογο μεταξύ Βιτόλο και Βρύζα (ο οποίος επανεντάχθηκε στην ομάδα της καρδιάς του)

ο super vitolo:



Ο δαιμόνιος ρεπόρτερ της στήλης Φαέθων Αποκλειστικόγλου, έχει μάθει ότι σε λίγα λεπτά, θα γίνει το ραντεβού Νο 2134 ανάμεσα σε Βρύζα και Βιτόλο, προκειμένου να πειστεί ο παίκτης να μην φύγει από την ομάδα του.

Καθισμένος σε ένα μακρινό γωνιακό τραπέζι και αφού έχει τοποθετήσει κοριό στην αλατιέρα στο ρεζερβέ τραπέζι Βρύζα Βιτόλο, ο πιο δαιμόνιος ρεπόρτερ που βγήκε μετά τον Πίκο Απίκο από την Φρουτοπία, περιμένει να ακούσει τι θα ειπωθεί

Μα να. Οι δύο άντρες εμφανίζονται και κάθονται. Ο Βρύζας παίρνει πρώτος το λόγο:

«Λοιπόν Βίκτορα, επειδή μας τα έχεις κάνει σαν τα αερόστατα του Φιλέας Φογκ και επειδή υπάρχει και μια παροιμία που λέει παρακαλέτό μ..ί, ξυνό γα..σι, πες μας τι θέλεις ρε παιδί μου, για να μείνεις επιτέλους;»

«Καταρχήν θέλω την Αντριάνα Λίμα για να λιμάρω τα νύχια μου».

«Θα το δούμε» λέει ο Βρύζας. «Άλλο;»

«Θέλω να γίνω πιο ψηλός» απαντά ο Βιτόλο. «Αφήσατε επίτηδες τον Κουτσιανικούλη να φύγει για να είμαι εγώ ο πιο κοντός»

«Μα τι είναι αυτά που λες ρε Βιτόλο;»

«Άσε που βάλατε ψηλά τον πήχη φέτος, μόνο και μόνο για να περνάω εγώ όρθιος από κάτω. Θέλω να φύγω. Δε με βάζει ο Χάβος»

«Ρε συ, έχεις κάψει φλάντζα; Πας καλάουα; Αφού τον στείλαμε το Χάβο και πήραμε τον Μπόλονι»

«Ναι, αλλά ούτε αυτός με βάζει»

«Αφού δεν πάτησες στην προετοιμασία. Πώς να σε βάλει;»

«Με έβαλε, αλλά όχι να παίξω. Με έβαλε στο μάτι. Είπε ότι θέλει ψηλό εξάρι. Και μετά με κοιτούσε με νόημα και έλεγε, σύντομα θα φανεί πόσο έτοιμοι θα είμαστε, Κυριακή… κοντή γιορτή, δηλαδή… κοντός ψαλμός αλληλούια. Και μετά με ξανακοίταξε και μου λέει, γιατί… κοντοστέκεσαι;»

Άσε την πρώτη φορά που μπήκε ο Μπόλονι στα αποδυτήρια στο Άρνεμ και όλοι σηκώθηκαν από σεβασμό, μου λέει, εσύ γιατί δε σηκώνεσαι όρθιος; Και’ γω του είπα, μα όρθιος είμαι».

«Κάτσε ρε παιδί μου μην το βλέπεις τόσο… κοντόφθαλμα», λέει ο Βρύζας.

«Είδες κι εσύ τα ίδια…»

«Όχι δεν το εννοούσα έτσι. Μην κολλάς ρε συ, με το ύψος και τα εκατοστά. Εξάλλου μπες και παίξε και μπορεί αν πας καλά και σε δει ο Μπόλονι και με τις εμφανίσεις σου να πάρεις… πόντους! Άλλο τι άλλο θες;»

«Δε γουστάρω που τα μάγουλά μου είναι κόκκινα, λες και έτρωγα σφαλιάρες μαζί με τη Βουγιουκλάκη, στο ξύλο βγήκε από τον παράδεισο»

«Και τι θες δηλαδή ρε Βίκτορ»;

«Να κάνουν όλοι οι παίκτες οξυγονοθεραπεία, για να έχουν και αυτοί κόκκινα μάγουλα»

«Επίσης, έχω προγναθισμό. Να φέρετε προπονητή τον Γιάτσεκ Γκμοχ, που όταν στέκεται με κλειστό το στόμα στη βροχή, πίνει τρία λίτρα νερό. Να μην είμαι ο μόνος με τέτοια σαγόνια.

Επίσης δεν μου αρέσει που υπάρχει λαϊκή αγορά τις Τετάρτες έξω από το γήπεδο. Περνάω μέσα από τον κόσμο και όλοι μου λένε, αγοράκι έχασες τη μαμά σου;

Επίσης δε μου αρέσει που όλοι μου λένε Βιτόλο Βιτόλο θα μας φας το μπάτζετ όλο.

Επίσης, έχω προσωπικό πρόβλημα. Δηλαδή πρόβλημα με το προσωπικό του γηπέδου. Ο ένας φροντιστής μου είπε ότι αν πάει η ομάδα καλά, θα ανάψει μια λαμπάδα στο μπόι μου και όλοι οι άλλοι γέλασαν και του είπαν, ου ρε τσιγκούνη, αυτό δε θα είναι λαμπάδα, θα είναι κεράκι τούρτας.

Επίσης, ο άλλος που κόβει το χόρτο, μου είπε, αμάν να μην ξεχαστώ κι αφήσω κανα δυο μέρες ακούρευτο το χόρτο, γιατί θα σε ψάχνουμε μετά.

Υπάρχει και κάτι άλλο. Θέλω κι ένα άγαλμα μπροστά από το γήπεδο» καταλήγει ο Βιτόλο.

«Εύκολο, δε θα χρειαστεί και πολύ μάρμαρο» λέει ο Βρύζας που πλέον τα έχει πάρει οριστικά στην κράνα.

«Να είδες; Πάλι σχόλιο για το ύψος μου».

«Και δε μου λες, που θέλεις να πας ρε Βιτόλο!»

«Μου είπαν στη Σαντορίνη είναι υπέροχα, αλλά και η Λευκάδα επίσης. Θα δω δεν ξέρω ακόμα. Αλλά επειδή σκάω και γάιδαρο, λέω να πάω στο γαϊδουρονήσι να πάρω μερικούς για να’ χω κάβα, αν δε με αφήσετε να φύγω»

«Δεν σε ρωτάω που θα πας διακοπές ρε, που θα πας να παίξεις λέμε. Τέλος πάντων. Άκου λοιπόν. Εδώ ο κόσμος σε αγαπάει, σου βάλαμε και τα δεδουλευμένα και ξέχνα και την μείωση θα κάνουμε το σκ..τό μας παξιμάδι για να μη σου κόψουμε λεφτά. Τι λες, θα μείνεις;»

«Μπορεί από βενζίνη να μείνω, στον τόπο να μείνω, έκπληκτος να μείνω, ακόμα και Γιώργο Μίνο, αλλά στον ΠΑΟΚ δεν θα μείνω…»

Τη στιγμή εκείνη έρχεται ο σερβιτόρος και ρωτά τον Ισπανό:

«Τι θα πιείτε;»

«Ένα πράσινο τσάι» απαντά ο Βίκτορ

«Τι θα φάτε;»

«Πράσο και πράσινη πιπεριά» συνεχίζει ο Βιτόλο

«Μήπως θέλετε να καπνίσετε και κάποιο πούρο; Έχουμε και… τρίφυλλο αν θέλετε» λέει σκύβοντας ψιθυριστά στο αυτί του Ισπανού ο σερβιτόρος και ο Βιτόλο αναστατώνεται, ιδρώνει, αλλά προσπαθεί να το κρύψει…

«Και τι θα κάνεις τώρα;» ρωτά ο Ζήσης

«Θέλω να αλλάξω το περιβάλλον. Θέλω να βρω την ειρήνη μου στα πράσινα…»

Ο ρεπόρτερ Φαέθων Αποκλειστικόγλου, δε χρειαζόταν να ακούσει τίποτα άλλο. Έγινε καπνός και την άλλη μέρα το πρωτοσέλιδο έγραφε:

«Ο ΒΙΤΟΛΟ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ GREEN PEACE»!

Συντάκτης:  Κωστής Τσατσαρός

πηγή: onsports


1 comment:

  1. ποσο γελοιος εισαι!!!!!

    ReplyDelete