Saturday 16 July 2011

Καλά ο Γιάνναρος έχει ξεφύγει..

Ακυκλοφόρητο masterpiece 1

Το Ποτάμι
Γιάννης Αγγελάκας
(Fuzz Club 29-1-10)




Ακυκλοφόρητο masterpiece 2

Σαράβαλο
Γιάννης Αγγελάκας
(Block 33 1-4-11)

"Ποιος σκάει ο κόσμος κι αν χαλάει αυτή η βρωμοάνοιξη σαν

σβούρα με γυρνάει κι η καρδιά μου σαν σαράβαλο σε κατηφόρα πάει..

Πάνω ας πάει ψηλά ετούτη η ζήση μοσχοβολάει η ανάσα της μπαρούτι

κ χασίσι κι η καρδιά μου σαν σαράβαλο ορμά να τη φιλήσει


Ποιος κλαίει μέσα μου και μου λέει ξύπνα δεν είναι όνειρο το χιόνι που

μας καίει η φτώχεια είναι πιο φρόνιμη αν νιώθει ότι φταίει

Ποιος σκάει ο κόσμος που το πάει αυτή η βρωμοάνοιξη με σκίζει

με μεθάει κι η καρδιά μου σαν σαράβαλο στα αστέρια ξεφυσάει

Που θα πάει,που θα πάει τούτη η ρόδα που κολλάει κι όλο στην αρχή γυρνάει

Που θα πάει θα ξεκολλήσει κι ο κόσμος σαν σαράβαλο γι'αλλού θα ροβολήσει


Που θα πάει που θα πάει τούτη η νύχτα που κρατάει και δεν λέει να τελειώσει

που θα πάει θα ξημερώσει,κι η καρδιά μου σαν σαράβαλο όλους σας θ'ανταμώσει..."



No comments:

Post a Comment